Teknoloji

Dijital Benim İşim Sosyal Medya Kampanya Yarışması Kazananları Açıklandı

Milli Eğitim Bakanlığı, Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü ve Türkiye Vodafone Vakfı tarafından yürütülen “Dijital Benim İşim” Projesi kapsamında bu yıl ikincisi düzenlenen Sosyal Medya Kampanya Yarışması’nın sonuçları açıklandı. Katılımcıların sosyal medya hesaplarını yönetme performanslarının değerlendirildiği yarışta Serap Sakaoğlu birinci, Tuğçe Çiçek ikinci, Nihal Atak üçüncü oldu. Nihan Baykal ve  Başar Altunyuva’ya Heyet Özel Ödülü verildi.

Milli Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü ve Türkiye Vodafone Vakfı, teknolojinin gücünü kadının potansiyeliyle buluşturmak için bir araya geldi. “Dijital Benim İşletmem” Projede yarışma heyecanı sona erdi. 18 yaş üstü kadınların dijital becerilerini artırmayı hedefleyen projede bu yıl ikincisi “Dijital Pazarlama” eğitimini tamamlayan kadınlar arasında düzenlendi. Sosyal Medya Kampanya Yarışmasısonuçlar açıklandı.

 

Yarışma kapsamında katılımcılar kendi işletmelerinin veya seçtikleri bir işletmenin sosyal medya hesaplarını 1 ay süreyle yönettiler. Toplam 39 uygulama Kastamonu Merkez Halk Eğitim Merkezi yarışmada birincilik ve üçüncülük elde ederek iki ödül kazandı. “Serap Online Mutfak” hesabı ile Serap Sakaoğlu İlden Nihal Atak, “Wonderi” hesabının yönetimi ile üçüncülük ödülüne layık görüldü. Yarışmada ikincilik ise İstanbul Kağıthane Halk Eğitim Merkezi’nden geldi. Tuğçe Çiçek,“Tuğçe İşleme” hesabıyla satın aldı.

 

Antalya Kepez Halk Eğitim Merkezi’nden Nihan BaykalElazığ Merkez Halk Eğitim Merkezi’nden “Benha Aksesuar” hesabı Başar Altunyuvaise “Kültürel Mirasın Yerelden Dijitale Yeniden Şekillendirilmesi” çalışmasıyla Heyet Özel Ödülü’nü almaya hak kazandı.

 

Yarışmada ilk üç kazananın işini büyütmesi için, 32 bin 500 TLCan suyu sermayesi verilirken, Görev Özel Ödülü sahiplerinin toplam tutarı da sağlanmaktadır. 4 bin TLdeğerinde teknoloji bonus kuponları takdim edildi.

 

Eğitim Bakanlığı  Hayat Boyu Öğrenme Genel MüdürüHüseyin Burak FETTAHOĞLU dedi ki:

 

“Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü olarak bir ülkenin sahip olduğu en değerli kaynağın insan olduğuna inanıyoruz. Bu nedenle farklı ilgi, merak ve deneyime, yaşa, eğitime, bilgi ve beceriye sahip, kendini geliştirme konusunda ortak noktaya sahip tüm yetişkinlerin talep ettiği eğitim altyapısını sağlamak için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Dijital Benim İşim Projesi de bu hedefle hayata geçirdiğimiz ve kadınları dijital dünya ile buluşturmayı ve onları bu alanda güçlendirmeyi hedefleyen bir projedir. 20 ilde Dijital Okuryazarlık ve Dijital Pazarlama eğitimlerimizin devam ettiği projenin kapsamı kadınların yoğun ilgisiyle her geçen gün genişliyor. Bugün yaklaşık 15 bin kursiyere ulaşmanın mutluluğunu yaşarken, aynı zamanda eğitimlerini tamamlayan kursiyerlerin becerilerini ve başarılarını Sosyal Medya Kampanya Yarışması’nda görmekten gurur duyuyoruz. Eğitimlerin uygulamaya dönüştüğü bu projede emeği geçen tüm kursiyerlerimizi ve yarış kapsamında ödül alan yarışmacılarımızı tebrik eder, çalışmalarımızın bir ömür boyu devam edeceğini belirtmek isterim. Türkiye’yi öğreniyor.

 

            

Türkiye Vodafone Vakfı Lideri Hasan Süeldedi ki:

 

“Türkiye Vodafone Vakfı olarak yaptığımız her şeyin bir amaca hizmet etmesi gerektiğine inanıyoruz. ‘Dijital Benim İşim’ Projesi ile kadınların dijital yetkinliklerini geliştirmeyi ve ekonomik hayata dahil etmeyi hedefliyoruz. Projemizden yararlanan kadınlar, dijital dünyaya uyum ve istihdama katılım konusunda aldıkları eğitimler sayesinde çok değerli bir avantaj elde ediyor. Proje kapsamında verdiğimiz 40 saatlik ‘Dijital Pazarlama’ eğitimini tamamlayan kadın kursiyerler arasında Sosyal Medya Kampanya Yarışması düzenledik. Bu yıl ikincisini düzenlediğimiz yarışımıza toplam 39 başvuru oldu. Ön değerlendirme sonucunda 22 kişi kampanya sürecine katılmaya hak kazandı. Rakiplerimiz kendi işletmelerinin veya seçtikleri bir işletmenin sosyal medya hesaplarını 1 ay boyunca yönettiler. Bu çalışmalar heyet oturumunda değerlendirildi ve kazananlar kesin olarak belirlendi. Rakiplerimizi tebrik eder, başarılarının devamını dileriz. Türkiye Vodafone Vakfı olarak dijital teknolojilerin sunduğu imkanlarla kadınların hayatını kolaylaştırmaya devam edeceğiz.”

 

20 ilde yaklaşık 15 bin kadına ulaşıldı

 

“Dijital Benim İşim” Projesi ile farklı eğitim programları aracılığıyla kadınların dijitalleşme potansiyelinin ortaya çıkarılması amaçlanıyor. Proje kapsamında kadın kursiyerlere 24 saatlik “Dijital Okuryazarlık” ve 40 saatlik “Dijital Pazarlama” eğitimleri verilmektedir. Bu eğitimlerin bir kısmı Milli Eğitim Bakanlığına bağlı halk eğitim merkezlerinde sınıf ortamında yüz yüze verilirken, bir kısmı Milli Eğitim Bakanlığı Milli Eğitim Genel Müdürlüğü Uzaktan Eğitim Platformu aracılığıyla uzaktan eğitim yoluyla gerçekleştirilmektedir. Hayatboyu Öğrenme. İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Samsun, Afyonkarahisar, Elazığ, Sivas, Ağrı, Kastamonu, Gaziantep, Manisa, Hatay, Mersin, Tekirdağ, Trabzon, Eskişehir, Van illerindeki halk eğitim merkezlerinde yüz yüze eğitimler verilmektedir. ve Diyarbakır.

 

Bugüne kadar 20 ildeyaklaşık olarak 15 bin  kadınaproje kapsamında 5 milyon TLProjeye yapılan her 1 TL yatırım toplumsal değer elde ederken 5 tl sosyal faydalar. Proje aynı zamanda sosyal etki araştırması çalışmalarını da içermektedir.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

haberkaracasu.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu